Workout

Varaa paikkasi tunnille täältä

3x20+Kehonhuolto90
UUSI TUNTI! (alkaa 4.9.)

Tiistaisin

klo 17.30-19

Tämä tunti polttaa rasvaa sekä edistää kehosi voimantuottoa. Tämä treeni pohjautuu kestävyyteen, voimaharjoitteluun sekä vahvaan keskivartaloon. Tunti jakautuu kolmeen osaan: aerobinen, voima ja core/liikkuvuus. Valmistaudu hikoilemaan ja testaamaan tahdonvoimasi! Tunti sopii kaikille.

Friyay
UUSI TUNTI! (alkaa 7.9.)

Perjantaisin

klo 17-18

Friyay polkaisee viikonloppusi käyntiin! Tunti sisältää aina lihaskunto- sekä aerobista harjoittelua, mutta vaihtelevalla ohjelmalla. Takuuvarma hiki ja hyvä fiilis aloittaa viikonloppu! Tunti sopii kaikille.

HIIT+Core

Tiistaisin

klo 7-8

Sunnuntaisin

11-12.20

Tunti mikä aloitetaan korkean intensiteetin intervalliharjoituksilla (n. 20 min), jossa lepo on aina lyhyempi kuin työosuus. Tunnin jälkimmäisellä puoliskolla keskittytään rauhallisiin ja hallittuihin kehon syviä vatsalihaksia kehittäviin Core-harjoituksiin (45 min). Core-harjoitukset tehdään pattereissa. HIIT+Core -tunnilla kehitetään koko kroppaa aina hermostoa, lihasvoimaa, kestävyyttä myöden. Tunti sopii kaikille.

HIIT

Torstaisin

klo 7.15-8

Korkean intensiteetin intervalliharjoitus, jossa lepo on aina lyhyempi kuin työosuus. Treeni kehittää koko kroppaa aina hermostoa, lihasvoimaa, kestävyyttä myöden. Työosuudet vaihtelevat 30-40 sekuntiin. Kroppasi polttaa paljon kaloreita tunnilla sekä tunnin jälkeen! Tunti sopii kaikille.

HIIT+Stretch75

Keskiviikkoisin

klo 18.30-19.45

Korkean intensiteetin intervalliharjoitus, jossa lepo on aina lyhyempi kuin työosuus. Treeni kehittää koko kroppaa aina hermostoa, lihasvoimaa, kestävyyttä myöden. Työosuudet vaihtelevat 30-40 sekuntiin. Kroppasi polttaa paljon kaloreita tunnilla sekä tunnin jälkeen! Stretch-osuudessa lisäät liikkuvuuttasi ja palaudut. Tunti sopii kaikille.

Intervallibody45

Maanantaisin

klo 7.15-8

Perjantaisin

klo 7.10-7.55

Tehokas kokonaisvaltainen treeni, jossa kiinnitetään erityisesti huomiota oikeisiin liikeratoihin sekä tekniikkaan. Jokainen harjoittelee omalla tasollaan sillä liikkeet suoritetaan aikaa vastaan, eikä tunti sisällä askelsarjoja. Tunti sopii kaikille.

Powerbody

Keskiviikkoisin

klo 7.15-8

Tämä tunti on intervallitreenin ystäville. Tunti kehittää lihasvoimaa, hapenottokykyä ja koordinaatiota. Liikkeet suoritetaan pattereissa aikaa vastaan. Ei sisällä koreografiaa. Tunti sopii kaikille.

Pump+Stretch75

Torstaisin

klo 17.30-18.45

Lauantaisin

klo 10.30-11.45

Lihaskestävyys- ja lihasvoimaharjoittelua kuntosalilta tutuin liikkein. Lisävastuksena käytetään levytankoja ja käsipainoja. Kuuden viikon välein vaihtuva sarja. Stretch-osuudessa lisäät liikkuvuuttasi ja palaudut. Tunti sopii kaikille.

Workout Club

Syyskauden 2018 tunnit: la 1.9., la 13.10., la 3.11. & la 1.12.

Haasta koko kehosi tällä kokonaisvaltaisella kieroharjoittelutunnilla. Tunnilla testaat voimaa ja kestävyyttä. Workout clubin 50 min treeni vapauttaa kaiken voiman käyttöösi. Liikkeet vuorottelevat leuanvedoista, köysilyönteihin, hyppynaruhypyistä hiekkasäkin työntöihin sekä moniin muihin haastaviin harjoituksiin. Ohjaajat valvovat jatkuvasti tunnilla tekniikkaasi. Tervetuloa tälle intensiiviselle ja haastavalle tunnille!

Bodyfitness poseeraus/kävelytreeni

Lauantaisin

klo 12.30-13.30 tai sopimuksen mukaan

Poseeraus- ja kävelytreenit Bodyfitness harrastajille. Tunti sopii kaikille aloittelijoista edistyneisiin.

Bikini- ja Wellness fitness poseeraus/kävelytreeni

Lauantaisin

klo 12.30-13.30 tai sopimuksen mukaan

Poseeraus- ja kävelytreenit Bikini- ja wellness fitness harrastajille. Tunti sopii kaikille aloittelijoista edistyneisiin.

Katso syksyn aikataulut tästä

Yoga

Astangajooga on intialaisen Shri K. Pattabhi Joisin kehittämä dynaaminen joogalaji. Astangajoogaharjoitus aloitetaan aina kehoa lämmittävin aurinkotervehdyksin. Oppilas harjoittelee asanoita eli jooga-asentoja tietyssä järjestyksessä keskittyen liikkeen sekä hengityksen yhdistämiseen. Astangajoogaharjoitus opettaa tietoista hengityksen käyttöä, parantaa keskittymiskykyä, lisää kehotietoisuutta ja voi vähentää stressiä.

Astangajooga vahvistaa kehoa ja lisää liikkuvuutta. Harjoitus myös rauhoittaa mieltä ja voi tuottaa kokemuksen liikemeditaatiosta. Jokainen joogaharjoitus päättyy hiljentymiseen sekä loppurentoutukseen.

Astangajoogan parissa oppilaat etenevät omassa tahdissaan, joten harjoittelu sopii kaikille. Astangajoogatunnit voivat olla ohjattuja tunteja tai Mysore-tunteja, jossa oppilas harjoittelee itsenäisesti oman hengityksen tahdissa opettajan avustaessa oppilasta tarpeen mukaan.

Varaa paikkasi tunnille täältä

Astanga alkeisjatko

Maanantaisin

klo 19.20-20.30

Ohjattu tunti, jossa harjoitellaan astangajoogan seisomasarjaa mukaan lukien aurinkotervehdys B sekä kiertoliikkeet. Keskitymme myös nostoihin, punnerruksien tekniikan hiomiseen sekä astangajoogan loppuliikkeiden, kuten niska-hartiaseisonnon harjoitteluun. Tunti on dynaaminen.

Astanga ohjattu ykkössarja

Lauantaisin

klo 9-10.20

Ohjattu tunti, jossa oppilaalla on jo aiempaa kokemusta vähintään astangajoogan ykkössarjan alkuosan istumaliikkeiden harjoittelusta (Janusirsasana C:hen asti) sekä loppuliikkeistä. Tunnilla opetellaan astangajoogan ykkössarjan asanoita ja keskitytään etenkin vinyasan hiomiseen sekä haastavampien asanoiden opettelun syventämiseen.

Mysore

Maanantaisin

klo 18-19.20

Keskiviikkoisin

klo 17-18.20

Torstaisin

klo 19-20.20

Perjantaisin

klo 8-9.30

Mysore-tunnilla oppilas harjoittelee oman hengityksen tahdissa itsenäisesti perinteistä astangajoogaharjoitusta siten, että opettaja korjaa ja avustaa oppilasta tarpeen mukaan. Tunneille voivat osallistua kaikentasoiset oppilaat, jotka muistavat astangan harjoitussarjansa ainakin pääpiirteissään. Jokainen oppilas edistyy Mysore-harjoittelussa omassa tahdissaan ja opettaja antaa oppilaalle uusia asanoita, kun sarjan edelliset asanat alkavat sujua.

Katso syksyn aikataulut tästä